Mostki na dopływie Pisi Tucznej...
Najstarszy jest mostek kolei warszawsko-wiedeńskiej z dwoma torami (obecnie jeżdżą nimi pociągi osobowe i pospieszne, z powodu remontu teraz w zasadzie tylko relacji Warszaw-Łódź). Przyczółki zapewne jeszcze z czasów budowy tej linii kolejowej, ale góra mostu wygląda na nowszą konstrukcję.
A na nim piękny reper... napis P.K.P. w górnej, najbardziej zniszczonej części repera jest niestety ledwo czytelny.
Kolejny mostek, a właściwie dwa motki (a na każdym jeden tor) są częścią wybudowanej w latach 70. Centralnej Magistrali Kolejowej. Popylają nią przede wszystkim szybkie pociągi na południe kraju).
A na koniec jeszcze dwa nieukończone mostki - tutaj miał być początkowy odcinek CMK do Gdańska.
Najstarszy jest mostek kolei warszawsko-wiedeńskiej z dwoma torami (obecnie jeżdżą nimi pociągi osobowe i pospieszne, z powodu remontu teraz w zasadzie tylko relacji Warszaw-Łódź). Przyczółki zapewne jeszcze z czasów budowy tej linii kolejowej, ale góra mostu wygląda na nowszą konstrukcję.
A na nim piękny reper... napis P.K.P. w górnej, najbardziej zniszczonej części repera jest niestety ledwo czytelny.
Kolejny mostek, a właściwie dwa motki (a na każdym jeden tor) są częścią wybudowanej w latach 70. Centralnej Magistrali Kolejowej. Popylają nią przede wszystkim szybkie pociągi na południe kraju).
A na koniec jeszcze dwa nieukończone mostki - tutaj miał być początkowy odcinek CMK do Gdańska.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz