czwartek, 28 maja 2009

ManuStojaki

Żółty rowerek widziałem zdaje się u stahoo na blogu (ale teraz nie mogę go znaleźć). W każdym razie ustaliliśmy że to na terenie Manufaktury, a ja wczoraj byłem w Łodzi i to na terenie Manu, oczywiste było, że na niego zapoluję.

Okazało się, że to parking rowerowy utrzymany w ManuStylistyce.





Strzeżony? A czym się ta strzeżoność objawia? Nie widziałem w okolicy nikogokto by go strzegł, może chodzi o ochronę z terenu Manufaktury i jakieś kamery? Jak widać powyżej, nie tylko ja miałem wątpliwości co do bezpieczeństwa. I do tego wyrwikółka.



I jeszcze jedna zagadka - skąd ta szóstka, skoro miejsc na stojaku jest 5? Albo 12 jeśli są dwa stojaki. Ja wiem, ale na razie nie powiem.

Na drugim stojaku był jeden rower.





Niektórzy woleli zaparkować przy słupku z drogowskazem do "parkingu".



Natomiast stojaki przed głównym wejściem do galerii, a nie na uboczu, jak powyższe, w miejscu gdzie kręciło się dużo ludzi, stojaki były użytkowane.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz