Jego główną zaletą jest możliwość taniego i stosunkowo szybkiego namnażania taboru. Oto tramwaj w stadium larwalnym.
Larwy tramwajowe przechodzą intensywne szkolenie w szkółce tramwajowej, pod okiem doświadczonego taboru.
Gdy są już gotowe do samodzielnej jazdy po mieście, przechodzą przepoczwarzenie.
Jeszcze tylko muszą otrzymać charakterystyczne malowanie, które nanoszone jest stopniowo w kilku warstwach. Dodajmy, że wzór został wyłoniony w konkursie - najpierw można było zgłaszać swoje projekty, a następnie internauci w głosowaniu wybrali aktualnie obowiązujące.
Tramwaje mogą jeździć pojedynczymi wagonikami, ale można też je puszczać na miasto w dwa wagoniki sczepione odwłokiem. To rozwiązanie jest na razie w fazie testów, ale jeśli przejdzie je pomyślnie, prawdopodobnie zostanie szybko wdrożone. jego dodatkową zaletą jest to, że tramwaj dwuwagonikowy jest dwustronny i możne zmieniać kierunek jazdy bez zawracania na pętli.
Największą wadą tramwajów, jest to że są one szalenie towarzyskie i często tworzą się ogromne karambole, całkowicie blokując miasto.
Więcej zdjęć w albumie Tramwaje
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz