niedziela, 28 października 2012

U Plcha

Do chaty U Plcha 240m

(słow.) plch - (pol.) popielica - (łac.) glis glis





240m dalej







Plcha nie sfociłem, bo dobrze się krył, mimo że nocą nieźle buszował... Chociaż popodwieszałem żarcie na gwoździach, to nocą musiałem wstać żeby lepiej je zabezpieczyć aby plchy się nie dostały. A że nadal nie rezygnowały i spać nie dawały, to się wkurzyłem i żarcie zgarnąłem i w plecaku obok mnie umieściłem. Pomogło.







30m dalej



Co prawda plcha na zdjęciach nie mam, to ma godne zastępstwo (idąc nocą po wodę, trzeba uważać, by w coś nie wdepnąć).



63m dalej... wydawałoby się, że skoro jest tu źródło rzeki Cirochy, to studnicka jest już niepotrzebna, a Słowacy po prostu cenią sobie wygodę (lepiej drałować 30m po wodę, a nie aż 93). Błąd, okazuje się bowiem że źródło może okresami wysychać (teraz było suche jak pieprz), a studzienka nie.



Ach, no i jest tu oczywiście skrzynka! Krótko mówiąc, idealne miejsce noclegowe, wszystko jest w zasięgu 100m.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz