piątek, 30 maja 2008

Pocztówka z Masy Krytycznej

Ano, wujek To Mi wybrał się dziś na Masę Krytyczną.



Pod Kopernikiem spotkał ciocię Martę, która w ten sposób znalazła pretekst by nie iść na uczelnię.



W trakcie robienia zdjęć na Rondzie Babka (jakkolwiek się teraz nazywa), w kadr wjechał mi Siarek z okrzykiem "To Mi!"



Na skraju kadru widać też Dorotę, a poniżej została przyłapana na pałaszowaniu lodów (po przejechaniu całej Masy, należy się).


Widziałem też dwa razy Michała poznanego na ostatnim rajdzie, ale nie zdążyłem zrobić mu zdjęcia, ani nie dało się pogadać, bo mignął mi gdzieś na poboczu w koszulce Ratownik Rowerowy opatrywał jakieś kontuzje.

A teraz kilka zdjęć z samej masy.











Zobacz też:
- więcej zdjęć na Picasie
- zdjęcia Michała na Picasie
- wpisy tukee, kazuyoshiego
- linki do zdjęć na forum i gronie Masy

A także pocztówki z poprzednich Mas:
- czerwiec 2006
- październik 2006
- wrzesień 2007

A teraz pora poszukać się na zdjęciach u innych... O! Michał ustrzelił Martę i mnie, oraz Dorotę i Siarka. A sam Michał jest tu. Z prawej znowu Siarek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz