piątek, 11 października 2019

Robur, Robur - zabójca kur

Na motoryzacji się nie znam. toteż dziesięć lat temu Robura znałem tylko z piosenki zespołu TPN25 "Robur, zabójca kur" (posłuchaj). Toteż omal nie spadłem z roweru, gdy podczas jednej z wycieczek zobaczyłem w krzakach przy drodze samochód z napisem ROBUR... oczywiście skończyło się zrobieniem kilku zdjęć, a Robur, Zabójca Kur trafił na pocztówkę (o tutaj jest kopia tej pocztówki).

Teraz, niemal dokładnie dziesięć lat później (z niewielkim haczykiem), znów omal nie spadłem z roweru, gdy zobaczyłem w krzakach tego samego Robura! Jest nadal stoi, tylko przybyło rdzy i krzaków, zaskoczenie było tym większe, że nie pamiętałem w których okolicach on stał.

Robur 2019



Robur 2009



Wracając do Robura 2019:





W trakcie sesji zdjęciowej obok przechodził właściciel działki i pojazdu, toteż za jego zgodą weszliśmy na teren i porobiliśmy kilka zbliżeń.





Robur LD 3000, według Wikipedii ten model był produkowany w latach 1982-85.







Kabina wyposażona w mechanizm usuwania uciążliwych insektów.



Roweru, który stał wtedy obok, teraz już nie było, natomiast w krzakach z drugiej strony stała Syrenka i Żuk.



Z drogi kury!
Rubur jedzie z góry!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz