Co prawda były pomysły żeby wyburzyć budynek dworca Warszawa wschodnia i wybudować nowy... pamiętacie projekt Dworzec Wschodni - zburzyć? umyć? pomalować? Na szczęście rozeszło sie po kościach i stanęło na generalnym remoncie.
Hala dworca z kasami pospiesznymi jest już prawie ukończona, niedługo będzie otwarta i będzie można podziwiać efekt końcowy (hala kas osobowych działa już od zeszłego roku, a perony mają być remontowane po Euro 2012). A teraz kilka zdjęć wnętrz jeszcze w stanie surowym, jeszcze bez pasażerów, zanim zacznie tętnić życiem.
Oprowadzi nas czerwony podnośnik Henio. Panie Heniu, jedziemy!
Hala dworca z kasami pospiesznymi jest już prawie ukończona, niedługo będzie otwarta i będzie można podziwiać efekt końcowy (hala kas osobowych działa już od zeszłego roku, a perony mają być remontowane po Euro 2012). A teraz kilka zdjęć wnętrz jeszcze w stanie surowym, jeszcze bez pasażerów, zanim zacznie tętnić życiem.
Oprowadzi nas czerwony podnośnik Henio. Panie Heniu, jedziemy!
Zaczynamy od hali głównej - tutaj będziemy się już niedługo spotykać jadąc w Sudety, czy Beskidy Zachodnie... niestety w Beskidy Wschodnie z powodu braku pociągu do Zagórza, teraz zwykle się jedzie autobusem z Zachodniego.
Głowa do góry!
Cuś wisi w powietrzu i sobie dynda... ups, sorry za falstart!
Chętni mogą wypróbować ławki w poczekalni i ustawić kolejkę do kasy po pierwsze bilety
Można jeszcze zwiedzić pięterko
Albo wstąpic do sutereny na rurę z kremem
Auto-r-portret, czyli hołd dla jachtu Bieszczady (i minuta ciszy po pociągu do Zagórza)
Zobacz też:
- więcej zdjęć z dworca
- zdjęcia z początkowej fazy remontu
- hala osobowa po pierwszym remoncie, ale przed drugim
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz