poniedziałek, 12 października 2009

Szlaki rowerowe Lasów Nadarzyńskich

W Lasach Nadarzyńskich (nie wiedzieć czemu nazwanych Lasem Młochowskim) jest sporo numerowanych tras rowerowych... sęk w tym, że nie udało mi się znaleźć ich schematu. Przy wjeździe do lasu jest tablica, ale na niej są tylko trzy pętle i to bez numerków - zresztą już kiedyś o tym pisałem.



Postanowiłem poszperać. Na stronie Podkowy leśnej jest ta sama mapka z pętlami... ale cóż, nauczyłem się, że bardzo rzadko na oficjalnych stronach miejskich jest mnóstwo pierdół, ale istotnych informacji (zwłaszcza dla przyjezdnego) brak. I jak tu ma się rozwijać turystyka?

Szperałem dalej - na stronie Towarzystwa Przyjaciół Miasta-Ogrodu Podkowa Leśna znalazłem tę oto informację. Petle zostały wyznakowane przez Towarzystwo w 1999, natomiast w 2003 Stowarzyszenie Chrześcijanie dla Nadarzyna wyznakowało dodatkowe trasy i wprowadziło numerację systemu szlaków. Jednak przez te 6 lat władze miasta nie zauważyły tego.

Na koniec kilka zdjęć ze szlaków.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz