piątek, 10 lutego 2012

Polskie Koleje Podziemne

Powoli i z mozołem dążymy do celu, jeszcze lat kilka może kilkanaście i Metro Warszawskie uda się przemianować na Polskie Koleje Podziemne (skrót znany i lubiany). Oto prezentujemy projekt nowego, odpowiednio martyrologicznego logo i zapraszamy na poczęstunek Świętokrzyską Pastą.
Metro Warszawa

Świętokrzyska PASTa to mały krok dla kombatantów i Komisji Nazewniczej, ale wielki krok dla stolicy... ba! to wielki skok jakościowy w nazewnictwie. Brawo!

Innym niezrealizowanym pomysłem byłoby nazwanie stacji imieniem Świętokrzyskich Zgrupowań AK, albo jeszcze lepiej zastosować pełną nazwę czyli: Zgrupowania Partyzanckie Kedywu Okręgu Radomsko-Kieleckiego AK "Ponury"... piękna nazwa, jak sobie wyobraziłem głos lektora recytującego przez głośnik w wagonie Następna stacja - Zgrupowania Partyzanckie Kedywu Okręgu Radomsko-Kieleckiego AK "Ponury" to aż musiałem obetrzeć łezkę z oka. No cóż, nie można mieć wszystkiego, Świętokrzyska PASTa też jest świetna.

Postanowiłem i ja mieć swój wkład w to wiekopomne dzieło, składam więc wniosek o przemianowanie nazwy stacji metra Kabaty na Batalionu AK "Guziec".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz