wtorek, 28 lutego 2012

Domy robotnicze - Żyrardów wczoraj i dziś

Domy robotnicze - Żyrardów wczoraj i dziś
Zainspirowawszy się blogiem Marcina Wczoraj i dziś, już dawno postanowiłem zrobić coś podobnego... tylko jakoś nie miałem weny, dopóki nie natrafiłem na odpowiednie zdjęcie. Oto żyrardowskie domy robotnicze z drugiej połowy XIX wieku, na zdjęciu prawdopodobnie z pierwszej połowy lat 60. (pochodzi z książeczki "Przewodnik historyczno -turystyczny m. Żyrardowa" wydanego w 1967).

Ostatecznie nie jestem całkiem zadowolony z rezultatu, ale jeszcze spróbuje poprawić kadr. Poki oto co mi wyszło:

1. Zdjęcie archiwalne sprzed półwiecza
2. Zdjęcie z wczoraj (w sensie dosłownym, czyli z 27 lutego).
3. Zdjęcie z dziś (wtorek 28 lutego)







Edit: I jak? Daliście się nabrać? Bo ja tak. Okazało się jednak że to nie to miejsce, żeby poznac prawdziwą lokalizację, zajrzyjcie tutaj.

A przy okazji jako bonus wrzucam jeszcze trzy pary zdjęć z-wczoraj/z-dziś.















P.S. Ponieważ okazało się, że początkowo błędnie zidentyfikowałem kadr... prawdziwe rozwiązanie zagadki jest w następnym wpisie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz