czwartek, 1 marca 2012

Domy robotnicze - Żyrardów wczoraj i dziś 2

Czytaliście mój przedwczorajszy wpis? I jak, daliscie się nabrać? Bo ja tak.Okazało się, że nie sprawdziłem jednego miejsca i skucha. Zamieściłem zdjęcie innych domów... Ale jeden szczegół nie dawał mi spokoju, drugi to myślałem że to kwestia kadrowania, no i chciałem poprawić właśnie sam kadr, więc wróciłem i odkryłem swój błąd.A teraz zagadka dla Was - oto dziewięć zdjęć domów robotniczych. Waszym zadaniem jest zgadnąć, które przedstawia miejsce z fotografii archiwalnej. Często nie jest idealnie skadrowane, bo nie mogłem stanąć na ruchliwej ulicy, albo jakiś słup, drzewa, samochód itp. zasłaniało kadr i wtedy nic kompletnie nie byłoby widać.Jeśli wpisujecie w komentarzach wasz typ, to nie dawajcie podpowiedzi jak je rozpoznaliście, ani wskazówek co do tego. Z tym wstrzymajcie się do czasu gdy odpowiedź z informacjami jak to zweryfikować (za kilka dni). Dodatkowe pytanie dla lokalsów - przy których ulicach sa te domy (jak zauważycie jakąś ciekawostke, też o tym na razie nie piszcie).



1.


2.


3.

4.


5.

6.


7.


8.


9.

Odpowiedź w komentarzach.

1 komentarz: