piątek, 15 lutego 2013

Łódź dożynkowa

Nie, to nie będzie wpis o mieście Łodzi, tylko o Miedniewicach (skoro u okolicy jest wpis o Miedniewicach, to i ja puszczam swój).

Zaczęło się od grudniowej przejażdżki po okolicy. Po drodze okazało się, że karta pamięci została w komputerze i nie mam jak robić zdjęć (to znaczy, robić mogę, ale się nie zapiszą). Nic nie szkodzi, w końcu tysiąc razy tędy jeździłem i na nic nowego już chyba nie trafię. Błąd. Przy kościele w Miedniewicach były wieńce dożynkowe... postanowiłem przy najbliższej okazji tu wrócić i je obfocić. Liczyłem na to, że skoro od dożynek stoją, to jeszcze przynajmniej miesiąc tu będą.

Powinienem się już nauczyć, ze po dożynkach stoją tu ciekawe wieńce, a po Wielkanocy palmy. Oto przykład - wieniec z 2011, idealnie pasuje do właśnie minionych Walentynek:



Jeszcze w grudniu wróciłem do Miedniewic, na szczęście wieńce nadal tam stały. Oto one, tam na końcu krużganka:



Jeden wieniec w kształcie kopy... trochę mi kojarzy się z Wielkim Kołaczem z okazji Święta Obfitości (Kajko i Kokosz):



A oto i gwiazda wieczoru - krążownik ORP Stare Kozłowice z kapitanem na mostku:













A jak komu mało, to plakat dożynkowy z Radziejowic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz