wtorek, 15 lipca 2008

Moja-klasa.eu

W sobotę o 20:00 było pierwsze spotkanie mojej naszej-klasy. Ja byłem wtedy jeszcze w lesie, około 20:30 zażywałem kąpieli chłodzącej w odmętach rzeki Rawki (nie ma to jak wykąpać się w rezerwacie).

Nad Rawką

Miejscem spotkania była Tropicana - pierwsza pizzeria w Żyrardowie (o ile mnie pamięć nie myli). Dotarłem spóźniony, ale zmieściłem się w ośmiu... dziewięciu kwadransach studenckich. Dojechałem w samą porę, bo od Wiskitek szła burza z piorunami i jakieś 20 minut po mnie dotarła do Tropicany. Do burz to w ten weekend miałem szczęscie - następnego dnia też zdążyłem pod daszek przed burzą.

Tropicana
Tropicana

Ponieważ wkrótce zamknęli nam Tropicanę, przenieślismy się do Tygielka, a jak Tygielka nam zamykali, stwiedziliśmy że wcale nie do trzech razy sztuka i ruszylismy do domu.

Tygielek
Tygielek
Tygielek
Tygielek

A tak na marginesie - pod adresem moja-klasa.eu to wcale nie moja klasa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz