środa, 25 lutego 2009

Snow White, Snow Bike

Gdyby bajkę o Królewnie pisano w dzisiejszych czasach, z pewnością jeździła by na śnieżnobiałym, lub srebrnolodowym rowerze.

Snow Bike

Kilka zbliżeń na zamarznięty rower.

Snow Bike
Śnieżny Rower
Zamarznięty rower
Snow Bike

Cytat z Kazimierza Nowaka na dziś (z wypady w góry Ruwenzori, zwane też za Ptolemeuszem Górami Księżycowymi):

"O zachodzie słońca stanęliśmy na granicy wiecznych śniegów. Naprzeciw huczał wodospad, odprowadzający wody górskie do jednego z czterech jezior. Rozniecilismy ognisko z krzewów nieśmiertelników, które stanowiły tutaj jedyny opał. Ogień płonął ochoczo, łodygi nieśmiertelników trzaskały wesoło, a jasne płomienie ciepłem swym łagodziły chłód nocy.
Po kolacji począł dąć straszliwy wicher. Drżałem z zimna, jak nigdy jeszcze, ale trapiłem się bardziej o Murzynów, niż o siebie samego, myślałem bowiem, że mi w tej zadymce zamarzną. oni tymczasem okazali się bardziej wytrzymali na zimno niż ja, mieszkaniec północy. Gdy śniezyca ustała, zrobiło się całkiem cicho, tylko spod płachty słychać było chrapanie przytulonych do siebie tragarzy. Ten zdrowy sen był dowodem, że nie zamarzli jeszcze, a więc nie miałem powodu do zmartwienia."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz