piątek, 5 grudnia 2008

SKMkę przemalowali

SKMka wjechała na Śródmieście... ale jakaś taka dziwna. Pierwszy skład normalny, biały, a drugi o taki:



Żeby to był jeszcze wypożyczony skład EN57, które czasem kursują w kolorach z miejsca pochodzenia tylko z nalepką SKM. Ale to jest 14WE, które kursują tylko w warszawskiej SKM i jako Pociąg Papieski.



Z przodu nawet nieźle się prezentuje - szaro-czerwona, ale z boku jest pomalowana w taki jakiś kolor.



A na powyższym zdjęciu jest przedział rowerowy. Kiedyś próbowałem powiesić na takim wieszaku rower, ale koło nie przecisnęło się między półeczką a wieszakiem. Rower po prostu oparłem, a potem zobaczyłem że wieszaki są nierówne i na niektórych może bym dał radę powiesić rower. Pytanie tylkio, czy powyginały się w czasie eksploatacji, czy od początku takie były?

Zobacz też pocztówkę z przejażdżki SKM.


Mały update

swo nadesłał link, że jest to nowy system identyfikacji wizualnej pojazdów komunikacji miejskiej... ładnie brzmi, prawda? Ale chodzi o to, że nie tylko SKMka, ale także autobusy i tramwaje będą teraz malowane w ten sposób. Idea mi się podoba, ale szczerze mówiąc, żółto czerwony schemat bardziej mi się podobał (nawet jeśli na każdym autobusie inne proporcje i schemat jest obecnie stosowany w różnych miastach), a tramwaje koniecznie czerwone! Hmmm, ciekawe jakby SKMka wyglądała pomalowana na żółto-czerwono... bo na czerwono wyglądała by tak: link.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz